فناوری های دیجیتال گردشگری در  فرانسه

فرانسه اپلیکیشن.

فناوری های دیجیتال در  فرانسه به طور فزاینده ای در صنعت گردشگری استفاده می شود.

در دنیای دیجیتال امروزی می توان از فناوری های دیجیتال برای رزرو و پرواز و همچنین برای بیان و توضیحات در مقاصد مختلف دنیا استفاده کرد. صنعت گردشگری فرانسه نیز سهم خاص خود را در این ماجراجویی شگفت انگیز دارد.

در میان بسیاری از گزینه‌های موجود ، و به عنوان یک متخصص در فناوری‌های جدید (برای بسیاری از مشتریان نام‌های جهانی)، اکنون پیشنهاد می‌کنم تیمی را که سفر شما را شخصی‌سازی(در حال حاضر در دنیا سفرهای شخصی به مانند سفرهای گروهی به صورت پکیج های فردی بسته میشود) می‌کند، تجسم کنید و به آنها اعتماد کنید ، همچنین پیشنهاد می‌کنم از ابزارهای جدید برای کمک به سفر و روش‌های جدید کشف سایت‌ها استفاده کنید. همه این امکانات در دستگاه موبایل ، تبلت و … خودتان موجود میباشد.

گردشگری الکترونیکی – یا “گردشگری هوشمند” – می تواند به روش های مختلفی رخ دهد (فناوری سه بعدی، با کدهای QR، واقعیت بهبود یافته با افزودن محتوای جدید مانند صداها، علائم تاریخی که در دستگاه شخصی شما ظاهر می شود، و غیره…)، بازدید تعاملی موزه‌ها را می‌توان در بسیاری از دستگاه‌هایی که می‌توانید کنترل کنید که در(تبلت، گوشی هوشمند/آیفون و…) نمایش داده می‌شوند.

ما دانش واقعی و گسترده ای از واقعیت افزایش یافته داریم و در هنگام بازدید از فرانسه، مجموعه ای واقعی از تجربیات جدید را ساخته ایم…

افزودن ارزش به آنچه ارائه می شود

تصور کنید که در شانزلیزه پاریس قدم می‌زنید، قلعه ورسای را کشف می‌کنید، یا از موزه لوور، شهر باستانی مونت سن میشل بازدید می‌کنید بدون اینکه مجبور باشید خانه خود را ترک کنید ویا در طول تابستان به صداهای طبیعت در پروونس گوش دهید.

رشد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده امروزه امکان کشف مقاصد در سراسر جهان را فراهم می کند و مزایای ارزشمندی را برای صنعت گردشگری به ارمغان می آورد.

بیننده ای که از طریق هدفون کاملاً در این تجربه حسی غوطه ور است، می تواند با ارائه یک مقصد یا اتاق های هتل از طریق مجازی به مشتریان بالقوه، به ابزاری کلیدی برای آژانس های مسافرتی تبدیل شود.

امروزه بسیاری از اپلیکیشن ها تجربه واقعیت افزوده را ارائه می دهند.

به عنوان مثال، در پاریس، با پیاده روی یا حمل و نقل عمومی، برای مکان بهتر در شهر، واقعیت افزوده مسیری را که باید دنبال کنید را به شما نشان می دهد.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، دستگاه‌های خودپرداز یا سایر نقاط دیدنی، دسترسی مستقیم به این اطلاعات از برنامه‌هایی مانند مترو پاریس، نقشه‌های مترو پاریس و غیره امکان‌پذیر است.

موزه‌ها همچنین به دنبال راه‌های جدیدی برای جلب توجه عموم هستند. واقعیت افزوده اجازه می دهد تا اثر، یک بنای تاریخی و یا حتی احیای آنها را در متن قرار دهیم.

استارت آپ Sky Boy به درستی می خواست با ایجاد واقعیت لایه ای واقعیت افزوده را متمایز کند.

فرانسوی ها این ایده را برای ایجاد تجربیات لایه ای برای ارائه روایت توسعه داده اند. با نشان دادن فردی که داستان یک مکان خاص را روایت می کند، تاثیر “وای” آنی است.

بنابراین ممکن است در یک موزه و یا یک  هدف دیگر یک موضوعی جدید ظاهر شود که هنرمند ایجاد کننده اثر از خلاقیت خود صحبت می کند، تصاویر D3 را مشاهده کنید که بر روی واقعیت  مجازی قرار دارند  Ouistreham را در دستگاه موبایل خودحتما امتحان کنید.

از جمله ابزارهای دیگری که مردم روزانه استفاده می کنند

– گوگل جایگاه گردشگری دیجیتال را با Google Earth تصاحب کرده است، که به کاربر یک تور دنیای مجازی با ساختمان های سه بعدی ارائه می دهد، تصاویر و نقش برجسته های در این غول گردشگری پیوست تا مجموعه عکس های پانوراما خود را ارائه دهد که توسط شبکه ای متشکل از هزاران عکاس ایجاد شده است. . تصاویری در “گالری” Google Earth موجود است که دید خوبی را برای مقاصد فراهم می کند.

– تور مجازی در نتایج جستجوی گوگل نیز ظاهر می شود و امکان ادغام آن در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی وجود دارد. موسسه فرهنگی گوگل شامل بیش از 63000 اثر هنری از 108 موزه است که به صورت آنلاین قابل دسترسی هستند.

برخی از گروه‌های هتل‌های بزرگ به تکنولوژی موجود در موزه‌ها روی آورده‌اند

– Shangri-La Hotels and Resorts یکی از این نمونه هاست همچنین استراتژی بازاریابی خود را در مجموعه هتل های خود در سراسر جهان از طریق ویدیوهای 360 درجه یکپارچه کرده است.

– امروزه برای آژانس های مسافرتی و دفاتر گردشگری، تمایز با ارائه یک تجربه منحصر به فرد مشتری مهم است. تعبیه واقعیت مجازی در فرآیند تدارکات، واکنش عاطفی بیشتری را ایجاد می کند.

اپراتور تور توماس کوک همچنین یک فروشگاه مفهومی را آزمایش کرده بود که تعطیلات را در واقعیت مجازی از طریق Oculus Rift ارائه می دهد.

میهمانان آژانس رایگان کلاه‌هایی را امتحان می‌کنند که برنامه‌ریزی شده‌اند تا یک بهشت ​​استوایی را به صورت سه بعدی با 360 درجه ارائه کنند که مطابق با حرکات بدن حرکت می‌کند. مشتریان را به مکان های ناشناخته بیاورید، نشان دادن فرهنگ یک مکان خاص توسط واقعیت افزوده … در حال حاضر یک واقعیت است. اما چیزهای بیشتری در راه است.

یک آژانس فرانسوی مستقر در پاریس به گسترش فناوری های جدید در گردشگری پاریس کمک می کند

“Welcome City Lab” نام آژانس مستقر در پاریس است که هدف آن شرط بندی بر روی نوآوری در گردشگری هوشمند در پاریس است، همانطور که بسیاری از شهرهای اروپا انجام می دهند: هلسینکی، استکهلم، سانتاندر، بوردو…

هدف این است که پاریس را به رهبر جهانی در نوآوری گردشگری تبدیل کنیم تا جذابیت پاریس را بهبود بخشد.

بسیاری از آژانس ها روی موضوع دیجیتال و فناوری کار می کنند، برخی برای یافتن راهنماهای شخصی در شهر، برخی دیگر برای پرسیدن سؤالات ویژه در مورد هتل ها در سراسر جهان.

بابک صوفیانی

بابک صوفیانی