روندهای کلیدی فناوری رستوران
در حالی که برای رستورانها ضروری است که از آخرین پیشرفتها در نرمافزار مدیریت رستوران مطلع باشند، اما بهروز ماندن از آخرین روندهای فناوری به طور کلی، از استفاده از واقعیت مجازی و کدهای QR تا پرداخت های بدون تماس و چت ربات های رستوران امکان پذیر میباشد.اگر علاقه مند به بررسی بیشتر روندهای فناوری رستوران هستید یا علاقه مند به درک مزایای استفاده از این فناوری هستید، مقاله «آخرین روندهای فناوری رستوران که باید درباره آن بدانید» ما را همراهی نمایید: نرم افزار مدیریت هتلداری و مدیریت رستورانمدیریت رستوران و استفاده از نرمافزار مدیریت رستوران نیز باید در چارچوب وسیعتر صنعت مهماننوازی درک شود، زیرا مشاغل مدیریت رستوران میتوانند به راحتی به هتلها، بارها، کافهها و تنظیمات مشابه منتقل شوند. این به این معنی است که برای یادگیری در مورد مدیریت هتلداری نیز وقت بگذارید.مدیریت مهماننوازی: نکات ضروری درباره مهماننوازی را بخوانید تا مروری بر چیستی مدیریت مهماننوازی، انواع مشاغلی که زیر چتر مدیریت مهماننوازی قرار میگیرند، مسئولیتهای اصلی، مهارتهای لازم و الزامات شغلی، و بهترین کانالهایی که میتوان به آن مراجعه کرد. برای اینکه واقعاً در این زمینه کار پیدا کنید.نرم افزار مدیریت رستوران نامی است که به طیف گسترده ای از راه حل های نرم افزاری داده می شود که برای کمک به وظایف مدیریتی اصلی طراحی شده اند. این شامل بستههای متمرکز بر حوزههای خاص، مانند نرمافزار CRM و نرمافزار مدیریت کارکنان، همراه با راهحلهای جامعتر و همهجانبه است.نکات بیشتر برای رشد کسب و کار شماچهار نکته قدرتمند برای شخصی سازی تجربه وب سایت برای بخش MICEامروز، ما چهار روش مختلف را برای شما آورده ایم که بتوانید تجربه وب سایت هتل را شخصی سازی کنید تا رزرو مستقیم برنامه ریزان جلسه را افزایش دهید و فروش فضای جلسه خود را افزایش دهید. بیا یک نگاهی بیندازیم.1. یک خوشامدگویی گرم و دوستانه ارائه دهیدهنگامی که کاربر برای اولین بار از صفحه جلسات و رویدادهای شما بازدید می کند، با پیامی دوستانه و شخصی از تیم رویدادهای خود از او استقبال کنید. اطلاعات تماس خود را ارائه دهید و یک CTA واضح (تماس برای اقدام) درج کنید تا آنها یک RFP (درخواست پیشنهاد) را پر کنند – این یک رویکرد فوق العاده برای شروع کار است!2. آنچه که فضاهای شما را خاص می کند را برجسته کنیددر حالی که یک برنامهریز جلسه صفحه جلسات و رویدادهای شما را بررسی میکند، میتوانید از اعلانهای شخصیشده برای تشریح ویژگیهای خاص ملک خود استفاده کنید. با گزینه های متعددی که می تواند در این زمینه جالب باشد، همه چیز به پیشنهادات هتل شما و نحوه ارتباط شما با آنها در کانال مستقیم بستگی دارد.به عنوان مثال، برای درگیر نگه داشتن برنامهریزان رویداد در وبسایت خود، میتوانید اعلانهای خود را قابل کلیک کنید، بنابراین آنها میتوانند سایر صفحات مرتبط را مشاهده کنند. میتواند ارزشمند باشد که آنها را به سمت گالری از اتاقهای کنفرانس خود یا ویدیوهای تبلیغاتی که مکانهایی را که میتوانند در آنجا ملاقات و شبکهسازی کنند را به نمایش بگذارند، مفید باشد.3. رشد برای پایگاه داده برنامه ریز جلسات شماگنجاندن یک فرم سفارشی با پیام های بازاریابی شما نه تنها پایگاه داده بازاریابی شما را افزایش می دهد، بلکه راهی ساده برای برنامه ریزان جلسات برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد مکان شما است. یک برد-برد کامل!این را تصور کنید: یک برنامه ریز جلسه از صفحه غذاخوری، گالری یا حتی اتاق های شما بازدید می کند. این واقعیت که آنها به این مرحله از سفر رزرو رسیدهاند نشان میدهد که آنها میخواهند درباره امکانات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، که منجر به این لحظه مهم میشود که باید از آن استفاده کنید تا اطلاعات تماس آنها را برای فرصتهای آینده دریافت کنید. این لحظه ای است که می توانید از ابزار فرم ساز استفاده کنید.4. معامله را با پیشنهادهای منحصر به فرد ببندیددر نهایت، میتوانید بر اساس مشخصاتشان، تخفیفها یا مشوقهای منحصربهفردی را به آنها ارائه دهید، بنابراین تشویق میشوند درخواست خود را مستقیماً ارسال کنند. اطمینان حاصل کنید که مزایای مربوطه مانند دسترسی به Wi-Fi، استراحت رایگان قهوه، یا حتی تخفیف ضیافت – بسیار وسوسه انگیز است!علاوه بر این، برای افزودن احساس فوریت به پیشنهادات خود، می توانید یک فروش فلش را با یک ساعت شمارش معکوس تنظیم کنید، بنابراین بازدیدکنندگان احساس می کنند باید همین الان رزرو کنند تا فرصت را از دست ندهند.آنچه که مشخص است کنار گذاشتن روش های مدیریت سنتی ضرورتی اساسی برای این صنعت است چرا که نسل های جدید اصلا اعتقادی به آن ندارند و برای تعریف کارکردهای جدید بایستی از این امکانات استفاده نمود.